راهنمای خرید تلفن ها

تلفن صنعتی 

 

تلفن صنعتی در دو دسته ی تلفن صنعتی آنالوگ و تلفن صنعتی تحت شبکه قرار می گیرد. با توجه به اینکه اکثر مرکز تلفن های مورد استفاده در صنایع از نوع مرکز تلفن تحت شبکه می باشد لذا به معرفی تلفن های صنعتی تحت شبکه می پردازیم. 

تلفن صنعتی همانند دیگر تجهیزات تحت شبکه می تواند به عنوان یک نقطه پایانی برای ارتباط کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

دلیل استفاده از تلفن های صنعتی تحت شبکه 

 

اصولا تلفن های تحت شبکه به انواع مختلفی تقسیم می شوند مثلا تلفن های رو میزی یا تلفن های بیسیم ولی تلفن های صنعتی به دلایل مختلفی که در ذیل عنوان می کنیم مورد توجه صاحبین صنایع و مشاغل قرار می گیرند : 

1. استحکام در برابر ضربه 

2. مقاوم در برابر گرد و غبار 

3. مقاوم در برابر نفوذ آب 

4. ضد انفجار بودن 

5. ممانعت از سرقت در محیط های باز 

 

 

 

جنس بدنه ی تلفن های صنعتی تحت شبکه 

 

اصولا تلفن های صنعتی از آلیاژ های مختلف ورق آهن ، آلومینیوم و یا استیل ساخته می شوند . هر یک از این فلز ها بسته به نوع کاربرد و محیط تغییر می یابد. 

 

چه کسب و کار ، صنایع و محیط هایی نیاز به استفاده از تلفن صنعتی تحت شبکه دارند ؟

 

تلفن صتعتی تحت شبکه ایده آل برای پارکینگ ها ، زندان ها ، سکوهای راه آهن ، مترو ، بیمارستان ها ، ایستگاه های پلیس ، آسانسور ، دستگاه های خودپرداز ، استادیوم ها ، محیط های خارج از ساختمان ، کارگاه ها و کارخانجات می باشد.

 

چگونگی مقاوم بودن تلفن های صنعتی تحت شبکه 

 

تلفن فلزی یا همان تلفن صنعتی از ورق فلز و با استاندارد بالا تولید می شود ، مقاومت بیشتری در برابر خرابکاری ها دارد و اطمینان حاصل می کند که عملکرد اصلی تماس همیشه حفظ می شود. تلفن فلزی را می توان به عنوان تلفن کیوسک در داخل اتاقک کیوسک نیز نصب کرد. 

نصب تلفن های صنعتی بسیار آسان است. ورودی کابل یا در پشت جعبه فلزی گوشی قرار دارد یا اینکه از طریق گلند های فلزی که در زیر تلفن تعبیه شده است خارج می گردد تا از آسیب در امان باشد، صفحه کلید گوشی تلفن صنعتی در برابر آب و هوا و خرابکاری مقاوم است.

 

 

هندست گوشی تلفن صنعتی از زره پوش فلزی مقاوم ساخته شده است که آن را مناسب جهت جلوگیری از خرابکاری کاربران نموده است. سطح حفظت گوشی تلفن صنعتی IP55-IP67 می باشد. 

 

منبع تغذیه در تلفن های صنعتی 

 

گوشی های تلفن صنعتی تحت شبکه دارای دو منبع تغذیه PoE و منبع تغذیه مستقل 12 ولت می باشد. منبع تغذیه 12 ولت در گوشی های تلفن صنعتی به جهت افزودن زنگ هشدار و چراغ خطر گردان پیش بینی شده است. 

 

چگونگی عملکرد تلفن های صنعتی در اتصال به مرکز تلفن

 

پروتکل مورد استفاده در تلفن های صنعتی تحت شبکه SIP می باشد که همین موضوع باعث شده است تا براحتی در مراکز تلفن تحت شبکه مثل استریسک ، الستیکس ، 3CX ، سیسکو ، الکاتل ، مایتل و تمامی مرکز تلفن های با قابلیت پشتیبانی از پروتکل SIP مورد استفاده قرار گیرند.

 

ویژگی تلفن های صنعتی تحت شبکه

 

• پشتیبانی از پروتکل SIP

• سازگاری با اکثر IP PBX ها

• مناسب برای استفاده در محیط های صنعتی و کارگاهی حذف نویز و اکو

• دارای هندست ساخته شده از زره پوش فلزی مقاوم 

• دارای کیبورد فلزی استیل 

• دارای سطح حفاظت IP55-IP67

• مقاومت بیشتر در برابر خرابکاری ها

• امکان افزودن زنگ هشدار و چراغ خطر گردان

 

خرید تلفن صنعتی تحت شبکه 

 

برای خرید تلفن های صنعتی تحت شبکه عوامل زیادی مد نظر هستند که مهمترین آنها قیمت و کیفیت می باشد. قبل از هرگونه خرید بهتر است از شوروم شرکت جوان پردازش بازدید کنید تا مدل های تولید شده در این شرکت را مشاهده کنید. قیمت مناسب در کنار گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش ده ساله از مزایای خرید تلفن های صنعتی تحت شبکه  جوان پردازش می باشد. 

 

قیمت تلفن صنعتی 

 

شاید در نظر شما بهترین قیمت تلفن های صنعتی متعلق به محصولات چینی باشد ولی با نگاهی به قیمت تلفن های صنعتی جوان پردازش می توانید از خریدی ارزان و با کیفیت بهره مند شوید. سال هاست که در کشور ما فرهنگ خرید محصولات ایرانی جایگزین خرید محصولات خارجی شده است و امیدواریم روزی برسد که با حمایت مردم از جوان ایرانی ، نیازی به واردات محصول مخابراتی نداشته باشیم . 

 

 

راهنمای خرید سیستم پیجینگ تحت شبکه 

راهنمای خرید مرکز تلفن جوان پردازش 

بررسی اینترکام های تحت شبکه 

بررسی اسپیکر های تحت شبکه 

بررسی آمپلی فایر های تحت شبکه 

بررسی تلفن های صنعتی تحت شبکه 

رضایت نامه های خریداران این محصول

۵
از ۵
۱۹ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها

دیگر نوشته‌ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید